Дистанційне навчання. Українська мова, 6 - А та 6 - Б класи. (02.11.2021)

 Дистанційне навчання. Українська мова

02.11.2021

Тема уроку: Діалог, розділові знаки при діалозі (повторення).

Написання діалогів.

1. Повторимо про діалог та розділові знаки при діалозі за допомогою відеоролика:

https://www.youtube.com/watch?v=gyC5ii6XKvw

2. Завдання додому. Скласти 2 діалога (на вибір) та надіслати на пошту вчителя: sashalyashkova65@gmail.com

Завдання №1.

Скласти діалог на тему «Шкідливі звички – шлях у  езодню» (10-12реплік).

Опорні слова і вислови:

Серйозна проблема молоді

Шкідливі звички і їх вплив на здоров’я

Не сформована потреба вести здоровий спосіб життя

Як позбавитися шкідливих звичок?

Що значить вести здоровий спосіб життя.

Завдання №2.

Скласти діалог на тему «Поради, як зберегти здоров’я» (10-12реплік).

Опорні слова і вислови.

          Здоров’я – найбільший скарб

          Складники здоров’я: здоровий спосіб життя, відсутність шкідливих звичок, хвороб, загартування організму.

          Шкідливі звички наносять невиправну шкоду здоровю.

          Чого треба уникати, щоб зберегти здоров’я?

          Що значить здоровий спосіб життя?

Завдання №3.

Скласти діалог на тему «Здорові звички – здоровий спосіб життя»

(10-12реплік).

Опорні слова і вислови.

Здоров’я – це багатство людини

Здоров’я кожного – це здобуток країни

Зберігати здоров’я, вести здоровий спосіб життя – громадянський обов’язок кожного

Режим дня - це розпорядок праці, відпочинку і сну

«Хто день починає з зарядки, у того справи в порядку»

Дотримання особистої гігієни

Активний відпочинок

Здорове харчування

Спорт, загартування.

Завдання № 4.

Скласти діалог на тему «Мудрі заповіді народу про здоров’я» (10-12реплік).

Опорні слова і вислови.

Здоров’я – всьому голова.

Здорові люди – роботящі.

Як у народі здавна ставляться до пияцтва?

Що радить народна медицина для збереження здоров’я?

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Дистанційне навчання, 6 клас. Українська мова (07.04.2021)

Дистанційне навчання. Українська мова 5 клас (18.01.2021)

Дистанційне навчання 5 клас на 30.03 - 03.04